Rebecca i USA

Wednesday, January 28, 2009

Sånt som aldrig blev 'postat'...

Jan 12

Vad fick du i julklapp i år?

Precis...inget för det har inte varit julafton än...


I alla fall, förra året fick jag en rätt kul julklapp. Det var en låda...och i lådan låg ett kort...och på kortet stog det:


“Boka inte in något den 12 January för då ska du få göra något du aldrig gjort förr”


Minst sagt spännande och nyfikna jag kunde inte sluta tänka pa det...skulle bli en lång väntan, haha!

Idag är den dagen här. Min kära mamma väckte mig och bad mig göra mig iordning, vilket innebar ta en dusch och välja ut 3 olika klädbyten. Sagt och gjort.


Vad som väntade mig var fotografering. Jag skulle få modellfotas, kul! Blev sminkad och stylad och blixten smattrade i ett par timmar. Det hela var sååå himla kul. Att få låtsas vara model för en dag är nog många tjejers dröm. Grymt kul! Tack mamma och pappa =)


Jan 9

Ok han var brun...jobbigt brun men det är ok =)

Jan 8

Idag kommer Jonas hem! För er som inte vet vem Jonas är så är det min bästa vän! Den lyckosten har fått spendera några veckor i Thailand...inte alls avis...och känner jag Jonas rätt så är han nog rätt brun också - jobbigt.


Jan 2

Idag är det fredag. Har ju varit sjuk, så får fortfarande hålla mig lugn. Så inget kul fredags-partaj för min del denna vecka. Dock så var jag hemma hos syrran och umgicks med hennes familj och min underbara systerdotter =)


Jan 1

2009, nytt år och ny blogg. Tänkte jag skulle försöka mig på att skriva i bloggen varje dag! HAr ju inte varit världes bästa pa att blogga egentligen men tänkte jag skulle ta ett kort pa mig sjalv varje dag och i samband med det skriva nagra rader.


Så har ju “ny” dator så testa för första gången kamera programmet som finns i datorn idag. Så såhär blev resultatet =)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home