Rebecca i USA

Wednesday, May 21, 2008

Hemfärd.

Ok, blir ett snabbt litet inlägg innan sängdags.

Har hunnit spela kvalet till US Women's Open vilket inte gick som jag hoppats på, så därför har jag ändrat min flygbiljett hem till den 23 maj istället för 10 juni. Ska bli grymt kul att komma hem och ta igen det man har missat. Hoppas ni känner likadant! =)

Trots att jag "längtar" hem så måste jag säga att livet här de senaste 3 veckorna har varit kanon!!! Vädret är helt fantastiskt, runt 25-30 grader varje dag, solen skiner, inte ett moln på himlen. Har dessutom inte mycket annat att göra än att bara spela och träna golf.

Dagarna har oftast sett ut som så att jag har vaknat och åkt till rangen det första, för att slå lite bollar i ca en 1½ timma. Har sedan spenderat lika länge på närspel, främst wedgar och bunker. Dö-hungrig har jag åkt hem för lunch och en liten tupplur innan en sväng till gymmet. Har jobbat enligt ett schema speciellt för golfare och måste säga att det är riktigt tufft men grymt bra! Så efter ca 1½-2h i gymmet så har jag åkt till någon av golf banorna för att putta i någon timme. Det har varit toppen att avsluta dagen men att putta till solnedgången, inte så många människor där då heller =) Sen bär det av hemmåt, middag, sen en promenad för att sen stupe i säng.

Så som ni ser har jag inte mycket att klaga på...

Vi ses snart!! =)

/Reb

0 Comments:

Post a Comment

<< Home