Rebecca i USA

Friday, March 07, 2008

Tävling i Texas, yay!

Qualifying är över, thank God. Har spelat mindre bra denna veckan men klarade mig ändå med till tävlingen som denna vecka spelas i Texas. Jag är grymt laddad, ska bli kul att spela golf igen i fint väder. Hemma i Arkansas har vädret varit bokstavligt talat upp och ner. Söndags - shorts o t-shirt, måndags - full mundering + ös-regn, tisdag - strålande sol, onsdag - snö, torsdag - kyligt men ingen snö eller regn, fredag - snö. I texas däremot väntar sol och hela 25 grader =)

Som jag sa så snöade det hela igår natt + idag, så för första gången detta året 07/08 dega jag i sängen hela dagen! Såå gött, åkte till rangen en stund dock, tränade lite, gjorde ett kap och köpte ett par dörläckra golfskor =) Och nu ska jag kolla på film..













Hoppas ni får en bra helg, wish me luck =)

Kramkram Reb

0 Comments:

Post a Comment

<< Home