Rebecca i USA

Tuesday, March 04, 2008

"Jag ser det snoar, jag ser det snoar..."

"Jag ser det snoar, jag ser det snoar, det var val trak..." humm, ja, idag snoar det. Arkansas har kanske 1, hogs tva dagar av sno varje ar, idag ar en av dem.

Vaknade knappt upp i morse, var do-trott, men sa fort jag steg up och sag snon tandes en gnista av hopp...om att skolan skulle vara installd. Pa med TVn for att se nyheterna men till mn stora besvikelse fanns inte UCA ens med pa listan med info angaende installd skola eller ej som rullade pa TV-rutan. Det var bara att pallra sig ivag till skolan for att upptacka att det var 8 pers i klassen och att lektionen skulle vara over efter 20 min!

Kan dessutom inte spela golf idag heller...och till helgen har vi tavling...

MEN, inte allt ar negativt, nu har jag tid att plugga infor mina bada prov imorgon + att det var sjukt roligt att se Maria, ena tjej som jag delar lagenhet med, fa se henne se sno som hon ALDRIG har sett forut!!! =D

Hoppas vadret ar battre ar hemma!

PoK Rebecca

0 Comments:

Post a Comment

<< Home