Rebecca i USA

Thursday, February 21, 2008

What a Freaking Awesome Day!

Ok, som ni säkert vet är veckan alltid späckad med både det ena och det andra. Denna veckan har varit en av de värsta...

Måndag: Advanced French - prov
Tisdag: American Literature - inlämning av en 5 sidor essä, Psychological Statistics - prov
Onsdag: Theories of Personality -prov
Torsdag: Positive Psychology - Presentation

Ja ni hajjar...kan säga att det har inte blivit mycket mer än att sitta framför skol-bäckerna det senaste.

Idag, ja idag som av rubriken framgår, har varit en kanon-dag!!! För det första är det Torsdag, vilket nästan känns som fredag för mig. Har bara en lektion på fredagar, så därförkan jag träna länge utan att känna att jag behöver hem och plugga något särkilt, och dels så har jag sov-morgon och som sagt bara en lektion nästa dag =)För det andra så fick jagnämligen tillbaka 2 prov. I Theories of Personality fick jag 85/100, vilket var grymt bra jämfört med snittet i klassen som var 76/100! På mitt Psyc Statistics fick jag 102/102!! Yep, jag hade en perfect score! Dessutom gick presentationen kanon!

Så var på ett strålande humör, trots regnet, när vi kom till träningen. Som om dagen inte kunde vara bättre, blev den det. Mo (coach) kom till träningen med mina regnbyxor som spårlöst försvunnit!! (Pappa, inte de nya...heheh...) Visste att de måste finnas hos någon men ingen hade sett dem då de legat i Mo's bil-bagage.

Hur som helst, tänkte bara meddela att allt är fint här...sitter här i lugnt och ro, allt klart för en härlig dag imorgon! =)

Hoppas ni har det härligt där hemma också!!
Pussar och Kramar till er!
R

Dinner at our Apt Dinner at Maccaroni Grill Hos Cody's

1 Comments:

  • Heej!!

    Gud va fin du är i håret! Skitsnyggt! Kul att du uppdaterar lite oftare nu ;) Var det 10:e du kommer hem?! KRAM

    By Anonymous Anonymous, at 5:26 AM  

Post a Comment

<< Home