Rebecca i USA

Saturday, March 01, 2008

Hej på er!

Dags för ett nytt inlägg va...

Idag är det lördag, är sliten, haha., igår var det party =) Har inte blivit för mycket av det då det satsas seriöst på skola och golf. Hur som helst så ändades hemma-kvällen med popcorn ochh film till grillning och party.

Grillfesten var helt lyckad, förutom att jag aldrig åt =) Jag var alltför fokuserad på beer-pong-spelet att jag totalt missa att maten var serverad...helt klart var det vart det då jag gick obesegrad genom kvällen (5 matcher).



Kl 4.00 skrek min säng "Rebecca!", fick 4½ timmes sömn innan det var avfärd till Little Rock för shopping =) Sliten, i brist av sömn, provade alla möjliga kläder. Slutade dagen med en bråkdel av allt jag provade, men dock sååå cola. Ett par gröna byxor, och en urläcker jeans-klänning =) Men här slutar nöjet...

Nu återstår endast studier resten av helgen...Har en viktigt vecka framför mig, 3 qualifying-rundor till, 2 prov, och tävling nästa lör-tisd.

Ha det gott allihopa!!

Kram Reb

0 Comments:

Post a Comment

<< Home