Rebecca i USA

Sunday, October 26, 2008

Breaking News.

Hur manga ganger har du tank:
"Det hander inte mig/ Det hander inte har"
Humm, hur manga ganger? Minst en gang eller hur...

Ikvall tankte jag den tanken...men det hande har, pa min skola.

Pa vag fran varat sa kallat Student Center efter att ha gatt for att kopa kaffe pa vag till biblioteket, horde jag ca 5-6 skott avlossas. Rent ut sagt SKRACKSLAGEN sprang jag de sista 200 metrarna till biblioteket. Inte mycket senare horde jag vad som hant...som laget ser ut nu, sa tror jag att en person ar dod, 2 skadade och ar nu pa sjukhus allvarligt skadade.

Jag vet inte sa mycket mer just nu da vi ar hallna kvar i biblioteket.
Enligt ryktet sa ska dessa personer som blivit skjutna ha promenerat pa  trottoaren nar en vit bil kort forbi och avlossat skott. Man vet inte varfor annu, om de var efter just de personerna eller om det var bara en "random act".

For mer info kan ni ga in pa






1 Comments:

  • university of central arkansas shooting
    watch here: http://tubedirects.net/index.php?q=uca-shooting

    By Blogger Unknown, at 10:53 PM  

Post a Comment

<< Home