Rebecca i USA

Wednesday, January 28, 2009

Efter rundan...

Rundan blev som vi alla förutspått...pisseblöt, kallt och helt enkelt fördj**ligt. Med en lung-inflammation i bagaget var man inte vidare fräck där ute i den kalla blåsten som ganska snart förvandlades till snö-blandat regn. Som svensk golfare har man ändå upplevt en del men det här toppar allt!
På tredje hålet, undrar jag vad det är för fel på mig och min putting-stroke. Jag nämner något om detta för min spelpartner som då säger att hon upplever samma sak. Vi kollar på puttern och ser att det är is over hela den. Vi kollar på resten av klubborna....samma sak. På vårt 8de hål (då är jag redo att lämna v/o) så får vi besked om att vi bara ska spela nio hål, tack tack tack!
Ingen hade någon fin score, utan allt var mellan 40-47.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home