Rebecca i USA

Wednesday, January 28, 2009

Ett litet hej.

Jag vet inte hur många som vet om mitt nya lilla projekt men jag har i alla fall sedan den första january tagit ett kort på mig sjalv varje dag. Hörde om en kille som gjort detta i hela sju år eller något sådant sanslöst. Nu hade jag inte direkt tänkt att hålla på i sju år men ett litet tag i alla fall...börjar med att se om jag kan klara mig tills skol-terminen är slut.

Speaking of (vet inte hur apropå stavas) skolan, så har jag nu varit här i en vecka. Har redan hunnit bli överlastad med skolarbeten, men hittills har jag lyckats hålla en av alla de nyårslöften jag lova, så än så länge ligger jag inte efter med något =)

Klockan är 21.32 och jag är grymt trött så over and out för min del, ni där hemma får ha en himla trevlig dag så hoppas jag att vi hörs snart, skicka gärna ett mejl och berätta hur det går, ok? rebecca.sorensen@gmail.com
Jag skulle bli jätte jätte glad för bara några rader...!!

Många kramar från mig!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home