Rebecca i USA

Saturday, January 31, 2009

Sommar och sol? Nästan!

Solen skiner och fåglarna kvittrar

Precis så fint hade vi det idag. När jag steg ut i morse var det med en chock, från att ha nästan snöat i massa minusgrader så hade jag helt plötsligt för mycket kläder på mig. En rätt så härlig känsla.

Vad passar inte bättre en sådan dag än en runda golf? 2 tim
mar ute i solskenet gjorde verkligen kanon så nu hoppas jag bara att det håller i sig och att vi får bara sådana dagar framöver =)

Fick syn på dessa bilderna idag och kunda inte låta bli att fnissa lite.

2 Comments:

  • Haha..vilka roliga bilder..=)
    JAg är dålig på att läsa här men ska bättra mig o inte sträckläsa de senaste 15 inläggen. Det är ju göörkul o höra hur du har det o hur det går med allt. Puss o kram gumman från Angelica

    By Anonymous Anonymous, at 1:22 AM  

  • hihihihi =) Hot Dog i dubbel bemärkelse! =)

    By Blogger Claesson, at 10:57 AM  

Post a Comment

<< Home