Rebecca i USA

Monday, August 07, 2006

Sightseeing

Lördag 5 Augusti

Ordet idag är sightseeing, vi tog en sk. trolley för att åka runt i Memhpis. Vi såg bl.a. pyramiden, det är en pyramid endast i glas, riktigt coolt faktiskt. Vi såg en himla massa saker som jag får berätta en annan gång. på hemvägen tog vi vägen genom Beale street, åt lunch där och sedan hem till hotellet. Väl hemma kände vi verkligen hur trötta vi var och tog oss en nap.

Senare på kvällen åkte vi till Corky's vilket är att känt BBQ-ställe. Maten var kanon och vi alla blev som vanligt hur mätta som helst. Det är inga små portioner man får här det ska gudarna veta.

Kanske ska näma (enligt min brorsas regler) att jag mår fint, vädret är super varmt idag var det runt 100F så ca 38C! Försöcker också att inte slarva med stavningen men det är litte svårt då jag är så otroligt snabb på att skriva att jag knapp hinner med själv ens =P ska dubbbbelkolla noggrannare.

Hem ikväll, somna gött!

Reb

1 Comments:

  • Asså syrran! Retas du med mig? ;-)
    Jag börjar änna tro det,

    "Försöcker också att inte slarva med stavningen men det är litte svårt då jag är så otroligt snabb på att skriva att jag knapp hinner med själv ens =P ska dubbbbelkolla noggrannare."

    Det där har du inte dubbelkollat :-P

    puss puss

    By Anonymous Anonymous, at 1:07 AM  

Post a Comment

<< Home