Rebecca i USA

Monday, January 22, 2007

Micheal Jackson - disliked?

pilates kanske intge låter ansträngade alls men faktum är att det ger grymt bra träning. ikväll var det alltså dags för första passet för oss golfare...vi var stundtals helt lost men måste ändå säga att jag gillade det. Vanligtvis gillar jag träning där man svettas och är helt slut efteråt och kan erkänna att något sånt upplevde man inte på pilates, därför blev det en sväng till gymmet =)

i skolan idag, på min health class, kom vi in på Micheal Jackson. Okej att han anses av många vara en skum person men att folk öppet kritiserar, hånar eller förlöjligar han trodde jag inte. Påhopp t.o.m från lärarn som sa att hon minsann inte skulle låta sina ungar åka till never land, definitivt inte stanna över natten, och om det skulle hända, skulle de INTe få sova i samma säng som MJ! helt otroligt att sånt får förekomma...vet inte vart jag ståpr i frågan men ändå...han förklarades ju oskyldig.

ohh and btw vi fick våra nya golfskor idag, silvriga, hahhaa, asfula...men kanske så fula att de blir coola.

nu ska jag sova, förbereda mig för art app 2maro =)

oao rebban

Det framgångsrika golfproffset fick höra av en TV-reporter, att han under den gångna säsongen tjänat mer pengar än statsministern tjänar under hela året.

- Det är klart, svarar proffset, men jag spelar ju också mycket bättre.

2 Comments:

  • Hej vännen...
    Vi människor fungerar väl kanske lite så...döma andra, hitta fel och brister hos andra...men klart vad ska man tro om honom.
    Se nu för tusan till att plåstra om dessa öma fötter..haha..nya skor för fröken S e inget bra.
    Hoppas allt e bra med dig..
    sköt om dig å ha de bäst..kram kram

    By Anonymous Anonymous, at 1:44 PM  

  • nope...nya skor+rebban=BAD!!! men mina skavsår sen en kanon-innebandy-helg är nu gone...hahah, vg säg inegt! ska testa de nya skorna idag så be för att jag inte får nya =) miss y'all!

    By Blogger Rebecca, at 10:38 AM  

Post a Comment

<< Home