Rebecca i USA

Thursday, November 16, 2006

yepp.

Okajj, då är det bara en månad tills jag kommer hem.

Arrived in the States: July 30th
Weeks in the States: 15½
Days in the States: 109

Date of departure: Dec 15th
Arrival in Swe: Dec 16th
Weeks till departure: ~4
Days till departure: 29

Hajjar ni!!! 29 dagar, o jag har vart här i 109, HUNDRANIO dagar!! oh well, snart helg, sitter o summerar ihop veckan som vart väldigt lugn förutom ett fysikprov...kändes ganska lätt, kanske beror det på att jag dels har läst natur på gymnasiet o dels pga att dr Hutton tror att vi inte gillar siffror o därför inte ger oss några som helt uppgifter där vi behöver göra några avancerade uträkningar)

veckan har som sagt varit lugn...kanon! då jag de andr aveckorna har haft tons of things to do...vi hade en recruit här (en som kanske ska komma o spela för UCA's golfteam next year) vi var alla och åt middag, nice! Yoga, volleyboll, annars inget jättespec. blivit intervjuad för UCA's yearbook =) I'll show u next year, finns bild på mig me...,jjaa nu ska jag nog ta o kolla på en film innan jag ska sova.,..pussar o kramar till er alla goa där hemma!

5 Comments:

  • Miss you little sister!
    Du, jag får skicka något nästa vända istället. Ha det bäst och sköt om dig! Ses snart puss och kram bror!

    By Anonymous Anonymous, at 11:24 AM  

  • Ja du Rebecca..inte många dagar kvar..ska bli så kul att se dig!
    Hoppas din "dejt" i natt gick bra :-P hihi
    Får höra mera ang detta kanske senare i kväll..ha de gött..kram

    By Anonymous Anonymous, at 9:36 AM  

  • Gott att höra att du mår bra :)
    Vi har redan börjat ladda för din hemkomst. Jag och Thilda har planerat in utgång i våra små kalendrar :) haha.

    Ha det gott vännen. ses snart.
    kramkram.

    By Anonymous Anonymous, at 8:42 AM  

  • oh, bra att jag glömde skriva att det var från mig.. haha. ha det bra då :) kramkram/ VG

    By Anonymous Anonymous, at 8:43 AM  

  • Hej Gumman! Det var längesedan jag var här inne o läste. Fy på mig;-)..tiden rinner i väg liksom. Men vi pratas ju vid ofta..känns bra! Snart är du hemma! Du ska veta va jag saknar dig...!!!
    Ska titta på dina nya bilder nu. Ha det bäst o va rädd om dig! Puss kram från din syster. Bebisen ger dig en knuff känner jag nu...;-)

    By Anonymous Anonymous, at 7:53 AM  

Post a Comment

<< Home