Rebecca i USA

Sunday, January 07, 2007

Efter att ha missat flighten från Memphis till Amsterdam och därför fick stanna en extra dag i staterna och anlände däröfr till Sverige senare än beräknat. Har haft det kanon de ca 3 veckor som jag varit här!

Till mina vänner i USA lovade jag berätta om det kalla vädret, snön och julmaten som väntade. Undra vad jag nu ska berätta om? Det e luuugnt, Er såklart, givet.Har varit hemma i lite mer än 3 veckor, tiden har gått i rusande fart och det känns som om jag landade på svenska marker för bara några dagar sen. De här 3 veckorna har varit kanon, tack vare alla nin goa. Många kul upplevelser och minnen.

Nu väntar 4 månader på något varmare breddgrader med studier och golf. Har lovat att jag ska ordna upp bloggen något bättre denna termin, har ju fått en del kritik på för dålig uppdatering.

Sitter i skrivande stund på Landetvetter flygplats och har ca 1h till departure. Har ju gjort detta förut men känns ändå annorlunda och har den där nervösa känslan i magen. Hoppas bara att allt ska gå fint och inte missa några flyg så ska jag snart på plats =)

Jaja, dags att dra sig och säger bara...nivå-soultrain-25-vi e snygga, saluhallen, hard rock- tokdansa, rebban slapp plankorna denna nyårsafton, med andra ord, rebban flippar på jonny, wuffie-det lyser, kobran på innebandyplan, spritluckan-bringt it on-spirit fingers, vårt hak capri som inte längre ägs av goe killarna, spanjorer med rosor, katter som dör, 20 missade samtal à 20 signaler.

oh well, dags att bege sig, har en resa på 18timmar framför mig, tänkte göra det jag är bäst på, vila...

fam. - Solen skiner!

Kramar Rebecca

1 Comments:

  • gött mos gumman du är för goooooo
    saknar dig redan.
    Typist nu har vi fått det där vita ja, du vet vad jag menar fast det är något blött men vitt är det iallafall så det kan du berätta till dina vänner over there.

    By Anonymous Anonymous, at 2:52 PM  

Post a Comment

<< Home