Rebecca i USA

Thursday, January 25, 2007

Rebecca = MOSTER =D

jiihiiiihooooooo!!! JAG HAR BLIVIT MOSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helt otroligt, min fräsha, ungdomliga och slarviga syster har nu blivit MAMMA. Fick just telefonsamtalen jag väntat på ett tag nu. Asså jag kan inte fatta det, min syster, jag mostertill en hlet frisk o kry liten knodd...

igen. sis <3<3

det var rätt nära att jag missa samtalen också, är mitt i att skriva en uppstats tills imorgon som måst evara klar o tog ett break och gick o duscha, hann precis ut nät jag hörde "Äh va fan, man var ju nykter i morse ju men nu börjar det ordna upp sig vettu...du dudududu" (sällskapresans signaturmelodi) o så kasta mig på mobilen o hörde syrran säga "det blev en liten flicka.."

är så otroligt stolt! kan knappt vänta med att få åka hem och se tösen. Pratade med pappa idag om att ev boka om min flygbiljett till ett tidigare datum, def, ingen tvekan, bokar imorgon!

tänk mamma och pappa, mormor och morfar för första gången, hiihihi! =) och brorsan, u and me...morbror o moster, den du!

Nu måste jag försöka skriva en essay, hur nu det ska gå, men får försöka hitta fokus och styra upp nåt bra, e ju trots allt en kobra, än så länge, för er som är med i gemet, har fått ett ultimatum ställt. Har tydligen, på senare tid inte hållt tillräckligt hög standard och ha fått en del kritik, det påstås att jag inte hålle rmottet för att få ha smeknamnet kobran! WTH, säger jag, så har en del att fixa till, men ni därute som vill ha det åtråvärda namnet, få inte för mkt hopp...ni känner ju kobran o vet vad j´hon är kapabel till =)

Grattis Sis o Haiko!! =)


oao rebecca -nyblivien stolt moster- sørensen

2 Comments:

  • Hej Moster Rebecca..:)
    Så roligt fick ett härligt sms ida ..
    Å moster de e häftigt de du...
    Ha en underbar dag..själv blir de bio å afterwork med Emma ikväll.."Allt om min buske" Tjoho..sköt om dig Moster

    By Anonymous Anonymous, at 8:29 AM  

  • Tack älsklingssyster. Jag har inte hunnit läsa din blogg på det senaste som du säkert förstår..=) Vår lilla tös är underbar!! Längtar tills du får träffa henne. Tack för elefanten....den är med henne vart hon än är. Igår var vi på BVC kontroll...allt verkar bra och hon väger nu 4030 g och är 53 cm lång...Hoppas du har det bra och att skolan flyter på bra...o golfen =) Puss från oss

    By Anonymous Anonymous, at 3:20 AM  

Post a Comment

<< Home