Rebecca i USA

Thursday, April 26, 2007

I can see the end...

Thirsty thursday!!! oh la la laa...

Trodde du ja..här det inget ut o roade inte =) Blir en kväll hemma framför datorn, skrivandes, eller liggandes i sängen och läsa inför ett av alla final exams. Imorgon väntar troligtvis det lättaste, om man nu kan kalla ett slutprov som täcker hela termin för lätt. Förutom provet har jag en uppsats att skriva om och en helt from scratch.

Igår ville jag bara försvinna, satt i 3 timmar och skrev, gjorde research, finslipade på uppsatsen jätte noga så att jag skulle slippa göra en re-write, och itsället få ett A på första försöket. Skrev så fingrarna blödde och fick till slut nog, och tog tag i mitt oackande istället. Packade tills svetten rann och jag var nästan klar. Tänkte då återgå till skrivandet, vad upptäcker jag då...? Ja just det, allt är borta! Kan inte hitta det någonstans, vet att jag sparade det men kan inte bara hitta det. 3 timmars arbete åt skogen?! Yep, har inte hittat det än, så finns inget annat att göra än att "börja om från början, börja om på nytt..." (åtminstånne får den dåliga låten en atr le i all bedrövlese)

Inte med det, ytterliggare ett bakslag väntade. Öppnade upp min mejl, där är en nytt mejl från min ena lärare där det står att min assignment inte uppfyller kraven, både det ena och det andra fattas. Började nu bli riktigt orolig, då jag absolut trott att jag skrivit om allt det han skrev att jag inte nämnt. Öppnade upp det dokumentet jag bifogade och såg att inte ens hälften av allt jag skrivit var där!!

Vad kan ha hänt? Fick hoppa upp 6 i morse dör att skriva om uppgiften för att förhoppningsvis få några extra poäng även om de fulla poängen inte var möjligt...men bättre än inget. Nu ska jag ta tag i min writing essay...

Måste nämna att i måndags var jag på UCA's Sports Banquet =) Uppklädda och fina intog vi the Ballroom för en fin middag under tal, och prisutdelningar. Det blev en hel del skålande och vårt golf lag fick mycket beröm, och priser =)

after the sports banquet.

Oh btw, har idag haft min sista lektion för terminen, nice, very nice! Då jag flyttat flera av mina final exams till denna veckan, har jag bara 3 prov kvar, nice, very nice! =)

Oao

0 Comments:

Post a Comment

<< Home